Forum www.rcfly.fora.pl Strona Główna www.rcfly.fora.pl
WSZYSTKO O MODELACH RC
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy górnopłat ma większy uciąg, niż dolnopłat?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rcfly.fora.pl Strona Główna -> Górnopłaty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ShockFlyer
Administrator


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 20:06, 04 Sie 2008    Temat postu: Czy górnopłat ma większy uciąg, niż dolnopłat?

Cześć. Ostnio zacząłęm się zastanawiać, co ma większy uciąg? Mam na myśli, jeśli weźmiemy samolot górnopłat o rozpiętośći 2m, który waży 1.5kg i o takiej samej wadze i rozpiętości dolnopłata, to co dalej zaleci Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cobra
TEAM RCFLY


Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 14:54, 05 Sie 2008    Temat postu:

raczej górnopłat, bo dolnopłat to jest bardziej policzony na akrobacje, chyba, że makieta górnopłata i zwykły dolnopłat, to wtedy nie wiem, ale np. Pipery dobrae szybują, jako makiety, tylko trudno się steruje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wodnik race



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Płoty

PostWysłany: Wto 16:25, 05 Sie 2008    Temat postu:

No tak, ale to i to ważne po za tym z zasady fajniejsze są te profesjonlane i trudniejsze w streowaniu, ale też góropłat bez wzniosu może chyba gorzej szybować od dolnopłata ze wznoisem. Nie jestem pewien, bo najlepiej znam się na łodziach, ale tak mi się wydaje Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mr cessna
PORZĄDEK RCFLY


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto 18:12, 05 Sie 2008    Temat postu:

Tego nie wiem. Ciekawe pojęcie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ShockFlyer
Administrator


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 12:42, 06 Sie 2008    Temat postu:

Po mojemu, to wyjdzie po równo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wodnik race



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Płoty

PostWysłany: Śro 14:50, 06 Sie 2008    Temat postu:

Po mojemu też, chociaż górnopłat może mieć minimalnie większy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mr cessna
PORZĄDEK RCFLY


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Śro 19:23, 06 Sie 2008    Temat postu:

No to chyba z zasady dolnopłat bardziej przystosowany jest do akrobacji, a górnopłat do długich, rekreacyjnych lotów, co nie Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wodnik race



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Płoty

PostWysłany: Czw 14:02, 07 Sie 2008    Temat postu:

No bo zazwyczaj dolnopłat przy tych samych parametrach ma mocniejszy silnik, niż górnopłat.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mr cessna
PORZĄDEK RCFLY


Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/4
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 18:13, 07 Sie 2008    Temat postu:

No tego, to nie wiem, ale wydaje mi się, że tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adolf



Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/4

PostWysłany: Wto 15:24, 26 Sie 2008    Temat postu:

dolnopłat szybowiec.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.rcfly.fora.pl Strona Główna -> Górnopłaty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin